Arg!

Nu sitter jag här och är lite smått arg, vad då kim? Nej nej nej, det är inte han som har våldtagit liv. Om han nu hade tagit så mycket droger som han säger så skulle han ha variit allt för väck för att ens kunnat sätta på henne. Så nej! Aaa för er som inte vet så snackar jag om Andra avenyn som jag nyss har legat och kollat på, grinat har jag också hunnit med xD haha. Micke tyckte jag var töntig och bara låg och skrattade åt mig.

Min dag har betått av att fixa inne i mickes rum, jag har både städat och flyttat om lite (y) super snyggt blev det om jag får säga det själv (: Så nu till Andra avenyn blev det snoooootie och tända ljus, UNDERBART!
Så nu är det snart dags att lägga sig och somna till en film :)

Puss J.

Qendis jag vill inte att du ska åka, hur ska jag kunna klara mig utan dig så länge? Lova att tänka på mig dag och natt för det är precis vad jag kommer göra. Jag kommer tänka på dig hela tiden, det lovar jag dig! Och när du kommer hem ska vi fira, då är det bal och student. Och jag längtar, men det är inte länge kvar.. Kom ihåh jag älskar dig av hela mitt hjärta, puss zemer <3

Mickes rum :)

Kortet som står där är på mig och Micke, det fick han av mig på alla <3-ansdag.

Mina två älsklingar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0