Förvirrad?

Förlåt för att jag är jag, förlåt för att jag inte alltid vet rätt och fel. Jag försöker hela tiden att vara alla till hands, men alltid är det någon som tar illa upp och blir ledsen. Jag tycker inte alltid som alla andra, jag har egna åsikter.. Och enligt mig är det, de rätta. För jag vet ju inget annat? Ibland säger man saker som kan såra, men egentligen vill man bara denna personens eget bästa! Mycket kan försigå i ett huvud, och det är precis vad som gör i mitt nu. Jag sitter i detta nu och tänker på hur jag ska göra för att få allt att funka så att alla ska bli nöjda. Jag har underbara vänner som jag tänker kämpa och ge allt för. Utan er skulle inget funka! Sedan har jag en underbar pojkvän som jag alltid kommer att hålla fast vid. Vad som än händer så går det att lösa. Det lovar jag dig! Vi ska alltid ha varandra, vad du än väljer och vilken sida av ett elände du väljer att stå på så tänker jag stå där med dig. Glöm aldrig det... Jag älskar dig Mikael Andersson! Jag har aldrig varit så kär i någon som i dig, du är mitt allt!

Idag har det inte hänta så speciellt mycket, ätit lite glass i solen och sovit :) haha. En rätt ovärd dag :D Nu blir det film..

Puss och Kram J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0