Toppen!

Att fylla 19 känns inget speciellt måste jag säga. I tisdag när jag fyllde fick jag ett sms av min prinsessa Sofia där det stod: Grattis gumman ovh välkommen till en värdelös ålder! haha jaa det kan jag hålla med om. Jag satt och tänkte på det förut vad händer egentligen när man fyller 19? INGETING! Eller ja man är ett år närmare 20 men sen är det inget speciellt som händer. Jag menar när man fyller 15 får man börja köra moppe och man är straffmyndig, sen 18 då small det! Det blev krogen, körkort, man får köpa cigg, snus och folköl. Då hände det ändå något roligt. Men nu har man ju reda allt det där, så nu väntar jag bara på attd et ska vara vid den här tiden men om ett år..

Nu i helgen fick jag en liten födelsedags fest, ni är underbara! Vad kan vara bättre än at få vara en hel kväll med de människor som man bryr sig om och som verkligen betyder något! Det är det bästa!!

I morse när jag vaknade var jag dålig :S Huvudvärk, illamående och allergisk :/ Så hela dagen har jag legat och tyckt synd om mig själv xD haha.. Kännermig lite bättre men är inte riktigt frisk än så jag antar att jag får skippa praktiken i morn :S men det är det ändå värt för att bli frisk (:

Nu ska jag fortsätta ligga och mysa lite.
Puss J.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0