Tårta!

Igår hade jag en underbar dag, massa underbara människor, tårta och paket. Jag tror nästan inte det kan bli bättre. Jag började dagen med att springa runt på stan med Micke och hans familj (Y) så jag passade på att byta mina stora skor som jag köpte förra veckan. Så nu passar dom perfekt! Sen drog vi hem till mig där det blev massa tårta och besök efter besök. Även mamma dök upp som en överaskning :D Och eftersom att jag har världens bästa pojkvän så tog han med mig ut för lite käk senare på kvällen och jag fick välja vilken restaurang jag ville. Och tråkiga jag valde att gå till det nya sushi stället. Och det ångrar jag verkligen inte! Jag kan förklara det med ett ord: UNDERBART! Det var den godaste sushi jag någonsinn har ätit. Sedan avslutades kvällen med massa mys :*

Tack för alla presenter, puss på er! 

Idag har jag varit på praktiken, lika lärorikt och kul som vanligt. Man lär sig hela tiden något nytt! Men man är helt slut när man är helt slut när man kommer hem :/ Idag har jag haft en såndär sängliggardag igen. När man tänker en hel massa och egentligen bara vill ligga i sin säng och ja helt enkelt bara fundera över saker och ting. Men för övrigt har min dag varit ganska bra. Nu ska jag sova för att orka upp till praktiken i morn.

Puss J.

Klockan fick jag av mormor och halsbandet av Micke <3






Kommentarer
Postat av: Monica

Kul att höra att du hade en bra födelsedag :0)



Grattis säger jag en gång till.

2010-04-08 @ 08:55:49
URL: http://mjsson.se
Postat av: Xandrah

Sötisar :D

2010-04-08 @ 09:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0