Vart är solen?

Ja det kan man ju undra, ge mig sommar nu säger jag bara!

I morse ringde dom och väckte mig om ett jobb till, döda mig vilken beslutsångest jag har :O
Jag har tills på fredag på mig att bestämma mig vilket ab dom jag vill ha.. så just nu är det, det enda som snurrar i huvudet.

Nu har jag nyss gjort mig i ordning för jag och Micke ska snart dra in till dystra Torsby. För han ska till sjukhuset en snabbis och sen måste vi köpa present åt mamma som fyllde år den 16 :P För på fredag ska i dit och käka smörgåstårta och fira henne :D

Någon som har varit i Bodaborg som kan tala om för mig om det är kul?

Hörs lite senare PUSS J.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att det är jäkligt kul på Boda Borg! :)

2010-04-24 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0