Yes, nu var det slut!

Klockan är typ nio jag har lov och är vaken :/ Men nu var det slut på sömn vilket kan bero på att jag sov typ hela dagen igår om jag inte var på toa och kräktes. Finns det något värre än att ha ja vad man nu kallar det ''spysjuka''?
Nej jag tror inte det, det förstör allt. Man blir grinig, extremt trött och känner sig hängig. Och lite feber på det gör susen! Tack gode gud att jag var frisk imorse när jag vakna annars hade blivit synd om micke som får stå ut med mig och mitt gnällande. Stackarn :/ Men jag får försöka gottgöra det idag.

Min helg har varit rätt bra! I söndags gjorde jag min sista dag på praktiken, vilket känns både sorgligt och skönt. Jag kommer att sakna alla så enormt. Och själva jobbet också för efter att ha varit där i sex veckor känner jag verkligen att det är detta jag vill jobba med. Men men, igår var jag på en arbetsintervju som gick toppen! Så nu har jag två jobba att välja mellan, men vilket? Ett i stan och ett i skattkärr! Om jag tar det i stan slipper jag åka så mycket och tar jag det i skattkärr kommer det ju att kosta en del med bensin och så. Det är lika långa arbetsperioder på båda så det spelar ju ingen roll. Och det är i princip samma patienter jag ska jobba med. Så min vecka kommer att bestå av beslutsångest :D Hjälp mig mågon (a)

I helgen har jag även bakat en hel del, fun! En tårta till praktiken, en till mig själv och lite muffins på det :)
Det var underbart gott (y)

Nää nu tror jag att det är dags att väcka micke, palla att vara uppe själv ;P hehe.
Ska försöka äta lite idag och dessutom behålla det (y)

/ J.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0