Kärare än någonsin!

En dag på jobbet igår, det var sätt nice. Söndag = lugnt och det gillar vi (: Efter jobbet drog jag hem till micke och där blev det mys på hög nivå. Sen i morse drog jag hem till Karlstad igen för ännu en dag i skolan. Men idag har jag haft en extrem sakna.micke.dag. Jag fattar inte hur man kan ha så starka känslor för någoin som jag har, han betyder verkligen allt för mig. Jag skulle ge upp allt för honom. Och jag hoppas att du läser detta nu micke så jag slipper tjata hål i öronen på dig om hur mycket jag tycker om dig. Hehe nu läser du det ju ist :D Så efter att ha kommit hem från skolan idag la jag mig och sov och sen drog jag hem till micke igen :O Drygt att åka fram och tillbaka, men det är värt var enda sekund.

Nu är det bara fyra vanliga dagar kvar i skolhelvetet, sen är det praktik och sen SLUT! Jag längtar så, tänk att få gå ur skolan och bara få skrick av lycka för att man är klar med allt. Att man har klarat det! Att man får börja jobba på riktigt! Och vara vuxen på heltid, guuuuud vad skönt! Dags att fixa studentklänning snart kanske?
Balen är redan fixad och jag älskar min klänning. Jag har dick köpt en klänning jag nog bara kommer att använda en gång, men frågan är om det inte är värt det!? ;)

Nu ska jag sätta mig och beställa kläder med Micke, hoppas på att hitta något fint (:
Resten av kvällen kommer att bestå av film, så godnatt på er!

/ J.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0