Panik!

Jag vet! jag borde skämmas. Jag skrev i mitt första inlägg att jag skulle vara duktig och uppdatera dagligen. Men har jag gjort det? Neeej! Skärpning nu jag lovar. Jag sitter här i soffan och ändå är rätt nöjd. Har pluggat klart det mesta nu och det är inte mycket kvar av skolan. Sex vanliga skoladagar kvar sen är resten praktig och slötid. Men på ett sätt känner jag lite ångest, jag har gått där i tre år. Men det känns som tre månader om jag tänker efter. Vart har tiden tagit vägen? Jag får panik, vad ska jag göra efter skolan? Jobba såklart, men var? Jag har inte utbildat mig till undersköterska för att sitta på ett ålderdomshem och ruttna till sjag blir åttio och ska sitta där själv lixom. NEJ verkligen inte! Jag måste komma på något bra, börja med att söka någonstans kanske? Aa jag får nog sätta igång med det sen. Men först ska jag städa min garderob så jag ser vad jag har för kläder. Med tanke på att jag står varje morgon och säger samma sak - vad fan ska jag ha på mig? Så nu tänkte jag städa där och få lite kolla på vad som finns och inte. Sen är det väl bara att sätta sig och söka jobb, men vänta nu! Arbetsintervjuer och grejer :O nej nej nej det vågar jag inte. Jag vill inte sitta och berätta varför just jag ska ha det jobbet och grejer. buuuhu!JAg antar att jag får sitta och ha förberedelser många veckor i förväg :O :D

Sen ikväll är det dags att fixa Hannas hår, hon kan inte borsta topparna längre. Så nu är det dags att ta fram saxen igen. På tal om det, Qendis var här igår så jag klipppte henne. Jag vet inte vad jag ska säga om den saken. Så det är nog bättre ni går in och kollar hennes syn på saken --->   http://qendis.blogg.se/ . hennes hår blev jättebra, men shit vad hon ålar sig hela tiden. - Johanna kom ihåg att jag älskar mitt hår nu. Hon är allt för go mitt lilla hjärta.

Äntligen, i morn är det fredag! Då kommer micke och hans brorsa hit. Jag har saknat honom såååå otroligt mycket. Jag ska krama och pussa sönder honom när han kommer. aja Mathias skulle hänga med denna helg för att han inte pallar att sitta i bjälverud. Vilket är så förståligt. Så imorn kväll är det bio som står på schemat! Farsan blir det, någogn som har sett den som har något att säga om den?

Over and out / Puss Johanna.




Dagens outfit!
Dagens outfit (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0