Det som inte dödar härdar!

Allt plugg tar död på mig. Jag har fyra små uppgifter kvar att fixa, men orkar jag göra dom? Nej! Jag vill verkligen bli klar med allt denna vecka så att jag är klar en gång för alla. Men nu sitter jag här och frågar mig själv varför jag valde att läsa psykologi B. Jag skojar inte, det dödar mig på riktigt. Hur hur hur ska jag skriva för att han ska bli nöjd och säga: Bra Johanna nu är du klar! Jag är rädd för att jag aldig kommer att få höra det av honom. Han kommer ta in den där uppgiften, sätta ett G bara för att få slut på mitt tjat om att jag inte pallar hans uppgifter. Jag har alltid varit mån om att få bra betyg och alltid göra mitt yttersta för att fixa det. Men nu känner jag bara att jag är nöjd med ett G lixom. Jag är skoltrött och bara längtar tills jag får stå där och skrika och då menar jag skrika ut till hela världen att jag har tagit studenten. Det är verkligen inte länge kvar men för tillfället känns det otroligt långt borta. Nog tjatat om skolan, något annat lär det ju finnas att skriva om skulle jag tycka. Men men, det är ju tyvärr det enda som snurrar i mitt huvud. Men något som fick mig att tänka på något annat var idag när hjälpte Emelie och Ellinore med att sätta i hårförlängning. De blev super fina båda två vilketdom egentligen redan var innan också men det går ju altid att göra någon liten grej så mycket. I vilket fall som hellst så passa båda jättebra i det. Det var absolut värt tre timmar och jattemysigt! Nu är jag rätt slut, jag gick upp vid halv sju imorse för att dra hem till kära karldtad igen och inte tat glömma min älskade skola (host!) För jag fick ju som sagt något konstigt symtom igår. Som aa jag vet inte vad man ska kalla det, men sakna micke kanske? Så jag drog dit igår kväll och drog hem i morse. Himla massa åkande men så värt det! Vi myste massa och kolla på film. Men som vanligt somnade jag och inte har en aning om vad vi titta på. MEn jag tror som att den var bra iaf, eller?! :) Jag  sitter här och orkar knappt hålla ögonen öppna, så det är nog dags att lägga sig. Imorn är det skola och sen universitetet för enn föreläsning om något? Jag vet inte vad, men jag tror att det ska vara bra (; Haha bra koll jag har på saker och ting! Men för att inte somna där blir det sova nu, godnatt!


Ignorera mitt osminkade ansikte och min hemska min tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0