Deprimerande väder?

Har det aldrig tänkt att bli våren? Eller aaa jag menar på riktigt, vart är all lera och vart är den äckliga lukten som man älskar även om det luktar helvete! Jag vill verkligen att all snö ska vara borta tills jag fyller år och det betyder alltså att den måste vara borta om tio dagar. Så varsågod att försvinn.

Någon mer än jag som blir deppig av detta väder? Uh det är ju hemskt, man pallar ju inte ens att gå upp ur sängen på morgonen. Och om jag gör det är det fär att jag måste ge hugo mat eller för att jag måste till praktiken. Vilket inte är så lockande eftersom det är svinkallt sex på morgonen och man är hur trött som helst för att man inte går och lägger sig i tid även om man vet att man ska upp så tidigt. Nej jag säger bara skärpning Johanna, snart är det ju sommar, eller? :O

Nu veckan som var hade jag mycket praktik vilket är rätt skönt för då känner jag mig duktig :P Sen drog jag till Micke i torsdags. Och vad kan man göra i torsby lixom? aja det blev fest igår iaf, vilket resulterade med att vi var hemma halv elva, micke låg på golvet med tre varma mackor över sig och jag och Gina satt vid bordet och skratta och trodde vi var turtles enligt Micke, hm?

Med tanke på den tidiga hemfärden blev det lugnt idag. Så nu sitter jag här och har nyss kört i väg Elvis på någon fest i Sunne. Så nu är det bara att vänta på att han ringer och säger att han vill hem. Men om jag känner honom rätt kommer det dröja ett x antal timmar.

Nu ska jag dra mig till sängen och lägga mig och kolla på en film och äta massa godis, det är ju lördag! :D hihi..

/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0