Jobb!

Jag börjar mitt inlägg med att be om ursäkt igen :$ Jag vet, jag är pinsam som fuskar med uppdateringen hela tiden. Men om jag ska börja berätta vad som har hänt under den sennaste tiiden så har jag mest varit på prskitken. Det är underbart, otroligt roligt och lärorikt, man får vara med om mycket och jag bara älskar det! Känns som att det verkligen är något jag vill jobba med i framtiden.

Nu i helgen är jag ledig från praktiken men då jobbar jag på klarastrand istället. Så nu sitter jag i Stöllet hemma vid mamma och tråkar. Men på ett sätt är det rätt skönt att vara hemma vid mamma lite. Men jag saknar ju Micke något så fruktansvärt. Jag har dock bara varit utan honom i nåfra timmar men han är som min drog. Jag bara älskar honom <3

Imorn drar jag hem till Karlstad igen, skönt (: Då får jag träffa mina fina flickor, Qendis och Elina :*
Jaa med tanke på att jag ska upp vid sex imorn för att jobba så är det väl dags att spela lite plants vs zonmbies sen sova ensam utan baby.

/J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0