Sjuk?

Någon mer än jag som hela tiden mår illa och tror att jag ska få spysjukan som alla andra verkar ha? Jag var dock rätt dålig här om dagen då jag hade de där jävla magsjuke syndromen. Men jag vet inte om jag hade det eller om jag spydde pga något annat? Mår fortfarande dåligt iaf, mitt huvud sprängs snart. Beror det på att jag är sjuk eller för att mickes hemska musik dånar över hela huset? :D

Nog talat om spyor och äckliga saker. Jag sitter hemma hos Micke i Bjälverud nu, har nyss duschat så ska väl försöka göra mig i ordning. Men idag känns det JOBBIGT! haha shit vad jag klagar, feeeeelåt (a) Senare ska jag dra hem till Karlstad och städa lite och försöka plugga. Kanske dricka lite tee med mina flckor också :D

Helgen som kommer ska jag vara på praktiken :/ Och jag längtar inte, vem vill praktisera på en helg lixom. Aa inte jag iaf, men jag ska nog överleva :D Idag när jag åker hem till Karlstad följer älsklingen med och stannar läääänge :* Det gillas!

Jag antar att jag måste gå och fixa mig så vi kan dra någongång (:

/J.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0