Brolle!

Dålig uppdatering igen (: Men jag har haft fruktandvärt mycket att göra i helgen. I fredags så var det fest som gällde, jag var ut på krogen med micke, emelie, carl och Sofia. Det var nice som fan. Sen på lördagen var jag på snyggingen BROLLE JUNIOR :) Var och såg när han spelade Baddy holly i löfbergslila arena. Det var toppen, shit vad snygg han är allts. Och vilken sångröst. mmm :* Sen efter det blev det åter igen party. Men vi går inte in på några detaljer om helgen något mer. Hände ändå inget som är värt att nämna. Sen i söndags drog jag och micke hem till pappa. Kännde att det var dags att dra upp till dalen för at hälsa på, med tanke på att det var ett tag sen sist.I julas om jag inte minns fel? Så vi lämnade av lilla Hugo vid mamma och drog hit. Och nu sitter jag här än. Jag och Micke skulle ha åkt hem till honom idag men vi drog iväg och hyrde en film och köpte massa glass och godis. Så ikväll tar vi oss en riktig myskväll. Och det var så skönt att träffa mina små bebisar igen. Elin och Filip allså ;) Vi var med Elin och Filip till fritidsgården förut och härjade lite. :P

Men nu är det dags för ett bubbelbad med massa ljus och sen filmmys. Over and out /J.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0