Trevlig?

Efter som Qendis hela tiden klagar på att jag uppdaterar så dåligt så antar jag att det är dags igen. Men Qendis jag har ett liv, och det är inte att sitta vid datorn 24.7 (: haha.

Jag måste bara nämna att jag är så trött på människor som inte vet hur man är trevlig. Om man inte kan vara trevlig när man öppnar käften är det lika bra att hålla käft. Åhh jag blir så trött på sånt!

Nu sitter jag här och lyssnar på en snuskig Gina och nästan är lite sur på mig själv! Jag har kännt i flera timmar att jag är sugen på något, men vad? Jag blir galen, hjälp mig något gott?  Gina kommer inte med så lockande förslag, bara saker då man måste ut i bilen och åka :O det orkar jag verkligen inte! Åh jag får väl vara utan antar jag. Nu ska jag inte tyckea mer synd om mig själv, haha :D

Har varit på praktiken idag, har varit rätt lugnt och skönt. Vilket är bra för då har man tid att lära sig mycket! När jag kom hem har jag försökt städa lite, men hur det har gått det är en annan historia.

Nu ska jag gå och kolla igenom kylskåpet för typ tionde gången och se om jag hittar något gott :P

/J.

Jag vill tillbaka till Egypten och jag vill vara BRUN igen. Sååååå-å ge mig SOMMAR NU!!


Kommentarer
Postat av: Qendresa

haha bääst för dig att du uppdaterar!! :P

2010-03-15 @ 21:51:24
URL: http://qendis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0