Meningslöst!

Denna gång har jag inget att skylla på att det har varit dålig uppdatering. Men det har ju varit lov så en liten anledning har jag ju iaf^^

Det har varit ett mycket lugnt lov, jag har i princip bara slappat. I början på veckan var jag och Micke uppe i dalen och badade massa bubbelpool. Sen blev det torsby och här sitter jag än :P Eller jaa, jag var i Karlstad igår, vilket jag ångrar. Men vi behöver inte gå in på några detaljer för jag antar att det inte är speciellt underhållande att läsa.

Ibland har man dagar då man bara känner sig menlös, dagar då man verkligen känner att vad man än har att säga så är det ingen som lyssnar. Dagar då man blir så besviken så man inte känner att det finns någon mening med nått alls. Sådana dagar vill man bara ligga i sängen, varför kan man inte få veta i förväg när en sån dag ska komma. Varför kan man inte veta det så att man har det uppskrivet i almanakan så att man bara kan fortsätta att ligga kvar i sängen. Just nu önskar jag att jag hade en tallrik eller något liknande i min hand så att jag bara kunde få kasta iväg det med all min kraft. Och att alla känslor skulle följa med och försvinna när glaset eller porslinet går sönder. Det skulle vara så underbart!

Om man ska borse från allt detta så är det snart den 8 mars vilket betyder att jag börjar min praktik på psyket i Kristinehamn. Jag ser verkligen fram emot att få den kunskapen jag förhoppningsvis kommer att få efter att jag är klar där. Så klockan åtta på måndag morgon börjar det, jag tycker verkligen att det ska bli super kul men jag är ändå lite nervös :P

Nu har jag suttit och skrivit sådär mycket igen så jag får väl ge mig nu :D
Jag måste bara nämna att vi har firat Mickes pappa och ätit massa god mat. Nu blir det film eller nått!

/ J.

Har tyvärr ingen bild på denna datorn och ingen sladd så att jag kan lägga in någon heller :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0